Dupa achiziţionarea unei case de marcat trebuie sa depuneţi un dosar la Direcţia Generala a. Actele de la vanzatorul casei de marcat. Achizitionarea propriu zisa a casei de marcat de la distribuitorul autorizat;. După achiziționarea casei de marcat , trebuie întocmit dosarul pentru. Acte necesare de la firma d-voastră pentru instalarea casei de marcat pe punct de lucru . Vă mulțumim pentru achiziționarea unei case de marcat de la Sedona! Pentru casa de marcat ce functioneaza in regim volant este necesara copia dupa . Acest proces este necesar pentru ca aparatul de marcat sa functioneze cu.
Poti veni sa ridici casa de marcat si actele de la sediul nostru din str. Cererea de atribuire a numărului de ordine pentru case de marcat. Achiziţionarea unei case de marcat cu jurnal electronic trebuie urmată imediat.
Obligatia de utilizare a casei de marcat ia nastere de la data inceperii activitatii. Dupa achizitia unei case de marcat trebuie sa depuneti un dosar la Directia. Dosarul pentru obtinerea seriei fiscale trebuie sa cuprinda urmatorele acte.
Iata cum va decurge . Tocmai de aceea la Cria Soft iti oferim servicii de fiscalizare casa de marcat pentru. Administratia Financiara unde isi are sediul social firma, cu urmatoarele acte : . Ghidul case de marcat - actualizat în data de 05. Toate casele de marcat fiscale cu jurnal electronic trebuie.
Tehnicianul care face instalarea casei de marcat trebuie să înscrie acest. Se inapoiaza casa de marcat clientului. Va multumim ca ati achizitionat de la noi o casa de marcat ! Cand utilizatorul caselor de marcat doreste folosirea casei de marcat la o alta adresa trebuie sa parcurga pasii. Achizitia unei memorii fiscale noi pentru casa de marcat. La achizitionarea unei case de marcat, asiguram gratuit clientilor nostri: programarea casei de marcat , inclusiv lista initiala cu denumirea produselor sau a serviciilor.
Intocmirea dosarului de obtinere a numarului unic de identificare pentru casa de marcat (documente necesare ):. Copie a Certificatului de inmatriculare al . Economic observatornews. Fiscalizare case de marcat - lista de documente necesare.
De la documente necesare pentru intocmirea dosarului pana la instalarea. Alegerea unui noul model de casa de marcat conform noilor acte normative. PROCEDURA FISCALIZARE CASA DE MARCAT CONFORM NOILOR LEGI IN VIGOARE.
In varianta in care clientul depune dosarul la ANAF este necesar sa se. Conform cu originalul puteti face achizitia de la noi - pret lei TVA inclus). Ultima etapa este VIZAREA actelor pregatite in urma FISCALIZARII casei de marcat.
FISCAL cu introducerea datelor firmei dvs si a numarului . La ridicarea casei de marcat veti primi din partea Expressoft Technology SRL:. Copie factura si a documentului de plata care atesta achizitionarea aparatului de. Mentiune: (D.G.F.P.) poate solicita si alte documente necesare pentru.
Cu oferta Smart Cash Register de la Orange beneficiati de casa de marcat. Copie dupa factura de achizitie si dovada achitarii acesteia sau, in functie de modalitatea de. Copie dupa actul de identitate al administratorului inscris in cererea de.
Ce acte sunt necesare pentru a fiscaliza o casa de marcat in REGIM. ACTE NECESARE PENTRU PREDAREA MEMORIEI FISCALE: Cartea de.
Comentarii
Trimiteți un comentariu